תיקון מערכת סולארית ברמת גן

מתי אנו צריכים תיקון מערכת סולארית ברמת גן? האמת שרובנו לא באמת יודעים מתי יש לקרוא לטכנאי או חשמלאי וכאשר מדובר במערכת סולארית משותפת לכל דיירי הבניין, גם אין לנו את היכולת לדעת היכן נמצאת התקלה. בכתבה הבאה ניתן לכם מידע על מספר תקלות שמאפיינות מערכות סולאריות ומתי יש להזמין תיקון כזה.

 

תיקון מערכת סולארית ברמת גן – תקלות קיץ

אתם תזדקקו לתיקון מערכת סולארית ברמת גן בעונת הקיץ כאשר אתם מרגישים כי דוד השמש לא מחמם למרות שבחוף יום חם ויש שמש לאורך כל שעות היום. במצב כזה ככל הנראה קיימת תקלה. הנה מספר תקלות שעשויות להתרחש וגורמות לכך:

 

קולטים מלוכלכים

עבודת הקולטים במערכת סולארית משותפת מתבצעת כראוי כאשר הקולטים יכולים לבצע את עבודתם בצורה תקינה. פעמים רבות הקולטים מלוכלכים ויש עליהם אבק או אבנית שגורמים לכך שקליטת קרני השמש היא חלקית.

במצב כזה לא ממש צריכים תיקון של המערכת הסולארית ברמת גן, אלא הזמנת בעל מקצוע לניקוי מקצועי של הקולטים. כאשר מדובר בבית פרטי שבו דוד רגיל וקולט אחד, אין בעיה לעלות לגג ולבצע את הניקוי בעצמכם.

כאשר מדובר במערכת משותפת, יש על גג הבניין הרבה קולטים וזה מחייב עבודה של איש מקצוע מנוסה. כמו כן, לרוב מדובר בבניינים גבוהים מאוד וזו עבודה שיש בה סיכון.

 

קולטים שבורים

קולטים שבורים זו תקלה נוספת שעשויה להתרחש. לרוב השבר יהיה על הזכוכית השקופה שאוגרת את הקרניים ושומרת שלא יצאו מהקולטים. כאשר הקולטים שבורים, אין מה שיאגור את קרני השמש וכל תהליך החימום נפגע.

במקרה זה תהיו חייבים להזמין תיקון מערכת סולארית ברמת גן על ידי חברה שעוסקת בתחום. בעל המקצוע יגיע אליכם, יבדוק את הקולטים ויחליף את הזכוכית. במידה והקולטים ישנים, יכול להיות שיציע לכם להחליף אותם.

 

נזילה מצינורות הקולטים

בתוך הקולטים יש צינורות קטנים שבהם המים מתחממים ועוברים אל צינורות המערכת הסולארית המשותפת. כאשר יש נזילה בצינורות אלו, כל התהליך נפגע ולא יגיעו מים חמים.

במצב כזה יש להזמין טכנאי מערכות סולאריות לאיתור הנזילות בקולטים השונים ותיקון שלהם.

  

תיקון מערכת סולארית ברמת גן – תקלות חורף

בחורף תהליך חימום המים הוא שונה ומתבסס על החיבור של הדוד אל מערכת החשמל הביתית. במקרה זה אין שימוש בקולטים וכל דייר מחמם את מכל הדוד שלו. בחורף, התקלות קשורות לרכיבי הדוד הפועלים על חשמל.

אם אתם חווים מצב של דוד חשמל לא מחמם, יכול להיות שאחת התקלות שנזכיר כעת היא הבעיה. בכל תקלות החשמל יש להזמין תיקון למערכת הסולארית ברמת גן על ידי איש מקצוע מהתחום.

 

קצר חשמלי

הדוד לא מחמם? יכול להיות שמדובר בקצר חשמלי. בתוך מערכת הדוד יש סביבה של מים הנמצאת באזורים קרובים לרכיבים חשמליים.

בצורה התקינה, כל הרכיבים החשמליים מבודדים מאזורי המים, אך לעיתים מתרחש מצב שרכיבים מסוימים כן נוגעים במים כתוצאה מנזילות ואז נוצר קצר.

קצר חשמלי מחייב הזמנת תיקון מערכת סולארית ברמת גן על ידי חשמלאי דודים מוסמך. בעל מקצוע זה יבדוק בדיוק היכן נמצא הקצר ויבצע תיקון. כמו כן, יחליף רכיבים מקצרים.

 

אבנית מצטברת

האבנית היא הבעיה הגדולה ביותר בדודים ומערכות סולאריות.

חימום המים גורם למינרלים שבמים להפוך לאבן קשיחה שמצטברת על אזורים שונים בדוד ובניהם גם הרכיבים החשמליים שמחממים את המים ושומרים על הטמפרטורה כמו גוף החימום והתרמוסטט.

כאשר האבנית מצטברת על אחד מהרכיבים החשמליים, הם עובדים יותר קשה מהרגיל, משחקים ולבסוף נשרפים. דבר זה גורם לכך שהדוד מפסיק לחמם את המים ואנו חייבים תיקון של המערכת הסולארית ברמת גן.

 

נזילות ממערכת הצינורות

עוד בעיה שעשויה לגרום למערכת לא לעבוד כמו שצריך היא נזילה. במערכת סולארית משותפת יש מערכת צינורות משותפים לכל דיירי הבניין. בכל אזור בצינור עלולות להיות נזילות. נזילות אלו פוגעות בתהליך מעבר המים.

רק תיקון מערכת סולארית ברמת גן על ידי איש מקצוע יוכל לעזור במקרה זה. על בעל המקצוע לאתר את הנזילה, לתקן אותה ולאפשר למערכת להמשיך את פעולתה.

 

בעיות מבניות הגורמות לתקלות במערכת הסולארית

רובנו לא יודעים איך עובדת מערכת סולארית בבניין משותף ולכן רובנו גם לא יודעים כי למערכת זו קיימת גם תקלה מבנית שאינה קשורה כלל לתקינות הרכיבים כמו בתקלות האחרות.

בבניינים משותפים יש קולטים משותפים ומערכת צינורות משותפת שמחוברת למכלי דודים בכל דירה. בין הצינורות המשותפים למכלי הדוד יש מעבר פתוח שלא נחסם כאשר מכלי הדוד מלאים במים חמים.

לא משנה אם המים החמים הגיעו אלינו מהצינורות המשותפים או מחימום המים באמצעות החשמל, יש להם דרך לצאת מהמכל. בימי הקיץ, השכן שהתקלח ראשון יהנה מרוב המים החמים ומי שהתקלח מאוחר יותר, עשוי לחוות מקלחת פושרת או קרה.

בימי החורף, במכל יש מים חמים שחיממנו באמצעות הדוד החשמלי ומהצינורות המשותפים זולגים מים קרים ומתערבבים עם המכל החם. כך למעשה המים מתחילים להתקרר דיי מהר.

אלו למעשה הסיבות שאין מים חמים במערכת סולארית מרכזית כאשר אין שום תקלה אחרת.

 

האם יש פתרון לבעיה הזו?

הבעיה המבנית של המערכות הסולאריות היא מוכרת מאוד ורק אנחנו בחברת לפיד הצלחנו למצוא עבורה פתרון זמין, איכותי ויעיל שמתחבר למערכת. לפתרון זה קוראים פקחום.

מערכת חכמה שמתחברת למערכת המשותפת ויוצרת שסתום חשמלי שמונע את היציאה של המים החמים מהמכל או זליגה של מים קרים אליו.

אנו חברת לפיד מייצרת ומתקינה את פקחום ואנו גם מתקנים מערכות סולאריות. תוכלו להיכנס לאתר ולחפש איזורי שירות נוספים לתיקון מערכת סולארית מלבד העיר רמת גן.

מה היה לנו כאן?
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן