תיקון מערכת סולארית בקריית אונו

גרים בבניין משותף ואין לכם מים חמים? מה יכולה להיות הסיבה? האם מדובר בתקלה המצריכה תיקון מערכת סולארית בקריית אונו? מכיוון שרוב האנשים לא עוסקים במערכות סולאריות ביום יום שלהם, סביר להניח שרובם לא באמת יודעים לענות למה אין להם מים חמים. במאמר הבא תקבלו מידע על תקלות נפוצות והפתרון להן.

 

תקלות המצריכות תיקון מערכת סולארית בקריית אונו

כשיש לכם מערכת סולארית הפועלת על בסיס הטכנולוגיה של דודי שמש, בימי שמש ובמיוחד בימי הקיץ אמורים להיות לכם מים חמים. דוד שמש שאינו מחמם הוא למעשה מצב של תקלה שיש למצוא את הבעיה ולפתור אותה על מנת לקבל מים חמים.

הבעיה העיקרית בדודי שמש עשויה להתרחש בקולטים. תפקיד הקולטים לקלוט את קרני השמש ולהשתמש באנרגיה זו לחימום המים. יש מספר תקלות בקולטים שעשויות לגרום לבעיה בחימום המים.

 

קולטים שבורים

האזור העליון של הקולטים עשוי מסוג של זכוכית שעשויה להישבר. כאשר זכוכית זו שבורה, קרני השמש לא יקלטו כמו שצריך ולכן המים לא יתחממו. בבניין משותף יש כמות גדולה של קולטים ויש להזמין תיקון מערכות סולאריות בקרית אונו על מנת לזהות היכן הקולט השבור ולהחליף אותו.

 

קולטים מלוכלכים

אבק, אבנית או לכלוך עשויים לפקוד את הקולטים. כאשר זה קורה, הם למעשה חוסמים את כניסת קרני השמש. זוהי התקלה הפשוטה ביותר שקיימת. במצב כזה יש לבצע ניקוי של הקולטים. זה אמנם לא מצריך תיקון מערכת סולארית בגני תקווה, אך זה כן מצריך ביקור טכנאי לניקוי.

 

קולטים שיש בהם נזילה

בתוך הקולטים יש צינורות דקים. צינורות אלו מעבירים מים חמים במערכת הדודים אל הצינורות המשותפים. כאשר קיימת נזילה בצינורות הקולטים, מעבר המים החמים אינו תקין ואתם תחוו תקלה של דוד שאינו מחמם. גם כאן יש צורך בתיקון מערכת סולארית בקרית אונו על ידי טכנאי דודים מוסמך.

 

תקלות נפוצות בדודי חשמל

דודי חשמל פועלים באמצעות גוף חימום שמחמם את המים שבמכל המים. הפעלת גוף החימום מתבצעת עם הדלקת מתג הדוד. יש מספר תקלות הקשורות לדודי חשמל שגורמות למצב שבו דוד החשמל אינו מחמם.

 

גוף חימום נשרף

מתי גוף חימום של דוד חשמל נשרף? מתי שהוא עובד קשה כדי לחמם את המים. מצב זה מתרחש כאשר יש עליו אבנית שחוסמת אותו מלבצע את הפעולה בקלות. זהו מצב המצריך תיקון מערכת סולארית בקרית אונו על ידי טכנאי שיחליף את גוף החימום.

 

קצר חשמלי

סביבת הדוד הינה סביבה הכוללת אזורים עם רכיבי חשמל לצד אזורים שבהם יש מים. חיבור בין שתי סביבות אלו, עשוי להביא למצב של קצר חשמלי. קצר חשמלי יעצור את חימום המים בדוד. מדובר על תקלה מסוכנת המחייבת תיקון דוד סולארי בקריית אונו.

 

נזילות ממערכת הצינורות המשותפים

מערכת הצינורות המשותפים הינה מערכת מסועפת שדרכה עוברים המים החמים. נזילה בצינורות אלו תפסיק את פעולת מעבר המים. למצוא היכן נמצאת הנזילה במערכת המסועפת זה קשה, אך טכנאי מקצועי ומיומן יוכל לבצע זאת עבורכם.

טכנאי הדודים יגיע אל הבניין שלכם, יבדוק לאורך הצינור, יגלה את הנזילה, יאטום אותה או יחליף את החלק שבצינור ויחזיר את הדוד לתפקוד. יש לציין, כי לפעמים מדובר בנזילות בצינורות במכל ולא בחלק המשותף. תקלות אלו תצטרכו לפתור עם טכנאי דודים באופן עצמאי.

 

איך עובדת מערכת סולארית בצורה תקינה?

לאחר שמנינו מספר תקלות במערכות סולאריות, כעת נסביר איך עובדת מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף באופן תקין.

למעשה, כאשר מדובר בבניינים, גג הבניין קטן מלהכיל המון מערכות דודים פרטיות. בשל כך, הפתרון כיום הוא מערכת סולארית משותפת.

למערכת זו קולטים משותפים וצינורות משותפים שמחוברים לדודים קטנים הנמצאים באזור של מסתור הכביסה או פיר שהוקם בבניין במיוחד עבור המכלים.

במערכת זו המים בקולטים מתחממים, עוברים אל הצינורות המשותפים ומשם למכל של כל דייר ודייר. מדובר באמת בפטנט חכם, אך גם בו קיימת בעיה שחשוב להכיר ולדעת איך לפתור אותה.

 

מה הבעיה של מערכת סולארית משותפת?

מצב שבו אין מים חמים במערכת סולארית מרכזית הוא מצב מוכר על ידי חברות העוסקות בתחום. למעשה, בין הצינורות המשותפים למכלי הדוד אין הפרדה. בחורף, כאשר המים קרים בצינורות, הם זולגים אל הדוד החם שחיממתם באמצעות הדוד החשמלי ומקררים אותם.

הבעיה היא בעיה מוכרת שהפתרונות עבורה היו חלופות שלא קשורות למערכת ועולות יקר יותר הן מבחינת ההתקנה והן מבחינת השימוש היום יומי.

החברה שלנו, חברת לפיד מצאה פתרון מהפכני בשם פקחום. פטנט ייחודי שיודע לזהות מתי המים במכל חמים ולייצר שסתום חשמלי שמונע כניסה של מים קרים למכל.

הפקחום למעשה מאפשר לכם להנות מהמים שחיממתם באופן יעיל. המים נשארים במכל ולא בורחים ולכן זהו הפתרון הטוב ביותר כיום שמתחבר למערכת עצמה.

 

התקנה והשקעה בפקחום

הפתרון של פקחום הוא פתרון מהפכני, עם זאת, העלות שלו אינה גבוהה ומחזירה עצמה דיי מהר. כולנו מחממים מים למקלחת בכל יום או לפחות בכל ימי החורף. עם פקחום החיסכון הוא עצום. כבר לא צריך לחמם מים במשך שעות.

ניתן לחמם שעה עבור המקלחת של הבוקר ושעה נוספת בערב ובכך לחסוך בעלויות של צריכת החשמל לפחות בחמישים אחוז.

מדובר במערכת חכמה מאוד שפשוט עוזרת לכם להנות ממקלחות חמות ולחסוך כסף. מי שירצה לרכוש את פקחום, יוכל לרכוש אותו אצלנו בחברת לפיד. מי שזקוק לתיקון של המערכת הסולארית, יוכל לפנות אל איזורי שירות נוספים לתיקון מערכת סולארית ולקבל שירות מעולה.

מה היה לנו כאן?
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן