תיקון מערכת סולארית בפתח תקווה

אתם גרים בבניין משותף ובכל יום כשאתם מתקלחים אתם חווים את התופעה שבה אין לכם מספיק מים חמים או שהם נגמרים מהר. אתם חושבים מה לעשות והאם כדאי להזמין תיקון מערכת סולארית בפתח תקווה. במאמר הבא נסביר על התקלות שמחייבות תיקון.

 

תיקון מערכת סולארית בפתח תקווה – בעיות בקולטים

אחד הרכיבים של דוד השמש במערכת המשותפת הם הקולטים. מדובר על הריבועים השחורים שקולטים את קרני השמש והופכים אותם לאנרגיית חום. יש מספר תקלות שמאפיינות קולטים, הנה כמה מהן:

 

לכלוך, אבק ואבנית

כדי שהקולטים יבצעו את עבודתם בצורה טובה, עליהם להיות נקיים. כאשר הקולטים מלוכלכים רק חלק מהקרניים נכנסות ומחממות את המים.

אם אתם חשים כי דוד השמש לא מחמם, יכול להיות שזו הסיבה. יש להזמין איש מקצוע לניקוי של הקולטים ואין צורך בתיקון מערכת סולארית בפתח תקווה הכוללת החלפת הקולטים.

 

אחד או יותר מהקולטים שבור

עוד בעיה שעלולה לצוץ בקולטי השמש של המערכת המשותפת היא זכוכית שבורה. תפקיד הזכוכית בקולטים היא לאגור את קרני השמש ולא לאפשר להם לצאת. כאשר היא שבורה הקרניים לא נקלטות והדוד לא יחמם את המים.

במצב כזה, תהיו חייבים תיקון מערכת סולארית בפתח תקווה על ידי איש מקצוע שיחליף את הזכוכית או את הקולט התקול.

 

צינורות עם סדקים ונזילות מהקולטים

בתוך הקולטים קיימים צינורות ובתוכם מים העוברים במערכת סגורה. קרני השמש מחממות את המים שבצינורות והם עוברים אל שאר צינורות הדוד עד שמגיעים אליכם למכל. במצב של נזילה, תנועת המים בצינורות נפגעת והדוד לא מחמם או מחמם חלקית.

 

תיקון מערכת סולארית בפתח תקווה – בעיות בדוד החשמל

מערכת דודים משותפת סולארית מתבססת בקיץ על הקולטים ובחורף, מתבססת על חימום המים באמצעות דוד החשמל.

גם דוד החשמל לא חף מתקלות ואנו יכולים לשים לב כי יש מספר תקלות שמאפיינות אותו ועשויות לגרום לכך שנזדקק לתיקון מערכת סולארית בפתח תקווה.

תקלות הקשורות באבנית

אבנית היא אחת הבעיות הגדולות ביותר בדודים. האבנית נוצרת מהמינרלים הנמצאים בתוך המים והם הופכים לאבן בעת החימום. האבן מצטברת על חלקים שונים בדוד וגורמת להם לפעול פחות טוב או להפסיק לפעול באופן כללי.

אם ניקח לדוגמא את גוף החימום שהוא הרכיב שמחמם את המים במערכת החשמל. כאשר מצטברת אבנית בגוף החימום, הוא מתאמץ לפעול עד שלבסוף הוא נשרף.

דוד חשמל לא מחמם עבורכם את המים? זה סימן שיכול להיות שגוף החימום נשרף ויש להזמין תיקון מערכת סולארית בפתח תקווה.

 

קצר במערכת הדוד

עוד סיבה שעשויה לגרום למצב שהדוד מפסיק לפעול כמו שצריך היא קצר במערכת. בדודים יש רכיבי חשמל לצד רכיבים עם מים. כאשר אלו נוגעים באלו בטעות, נוצר קצר חשמלי ולא ניתן לחמם מים.

קצר חשמלי מחייב תיקון של המערכת הסולארית בפתח תקווה. יש להזמין חשמלאי דודים שיאתר את אזור הקצר ויבצע תיקון.

גרים בבניין משותף? יכול להיות שתחוו בעיה של מים חמים אם אתם גרים בבניין משותף יכול להיות שתחוו בעיה של מים חמים במערכת הדודים הסולארית המשותפת. אך לפני שנגיע להגדרת הבעיה עצמה כדאי להבין קודם איך עובדת מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף.

למעשה, בבניינים משותפים כל מערכת הדוד משותפת לכל דיירי הבניין. גג הבניין קטן מלהכיל דוד פרטי לכל דייר ולכן כל הדיירים משתמשים בקולטים משותפים ומערכת צינורות משותפת.

שתי המערכות האלו מחוברות למכלים קטנים שנמצאים בכל דירה וכך למעשה עוברים המים החמים עבור כל דיירי הבניין.

על פניו, מדובר ברעיון גאוני שבו כל דיירי הבניין יכולים להשתמש בדודי שמש ודודי חשמל בצורה יעילה. אפשר לומר שזה אכן כך, מלבד בעיה אחת קטנה שעלולה ליצור מצב של חוסר במים חמים.

 

בעיית המים החמים במערכת המשותפת בזמני חורף

אחת הבעיות של המערכת המשותפת מתרחשת בחורף. למעשה בצינורות המשותפים נמצאים מים קרים שלא התחממו מהשמש. מים אלו ממשיכים לזרום אל מכלי הדוד שכל דייר חימם באמצעות הדוד החשמלי.

מה שלמעשה מתרחש כאן, זו זליגה של מים קרים אלה הדוד החם שגורמת למים להתקרר ולכם לחוות מצב שאין מים חמים המערכת הסולארית המרכזית.

 

בעיית המים החמים במערכת המשותפת בזמני קיץ

בקיץ הבעיה קצת שונה. בקיץ יש מים חמים בצינורות המשותפים, אך הדיירים שהתקלחו ראשונים הם אלו שהשתמשו במים החמים בפועל ודיירים אחרים יצטרכו להפעיל את הדוד החשמלי או לחכות ליום השמש הבא.

 

למה הבעיות האלו מתרחשות?

הבעיות שהצגנו במערכת המשותפת מתרחשות מהסיבה שבין הצינורות המשותפים למכלים אין הפרדה. חברות רבות ניסו למצוא פתרון לבעיה הזו ורובן הציעו מערכות אחרות שמחליפות את מערכת הדודים הסולארית.

אנו בחברת לפיד מצאנו פתרון מהפכני בשם פקחום שהוא למעשה סוג של תיקון המערכת הסולארית בפתח תקווה באופן יעיל.

מערכת פקחום יודעת לזהות מתי יש מים חמים במכל הפרטי של כל דייר ולייצר שסתום חשמלי שמונע את זליגת המים.

 

איפה ניתן לרכוש את הפקחום?

את מערכת פקחום ניתן לרכוש אצלנו בחברת לפיד. אנו מספקים את המערכת במקומות שונים בארץ ומכיוון שאנו חברה להתקנה ותיקון של מערכות סולאריות תוכלו למצוא אצלנו גם אזורי שירות נוספים לתיקון מערכת סולארית בבניין שלכם.

אנו נוכל לבחון האם בעיות המים שאתם חווים טמונות בבעיות במערכת עצמה והרכיבים שלה או שמדובר בתקלה המבנית שמערכת הפקחום יכולה לפתור בקלות.

בכל מקרה אנו תמיד נמליץ לכם להתקין את מערכת פקחום שיכולה לעזור לכם לקבל תמיד מים חמים וגם להוריד בתצרוכת החשמל לפחות ב 50%.

מה היה לנו כאן?
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן