תיקון מערכת סולארית בגני תקווה

מערכת סולארית נשמעת כמו מערכת גדולה, מאוד טכנולוגית ורצינית. אפשר לומר שזה דיי נכון, אך למעשה מדובר במערכת דודים משותפת בבניינים מודרניים של היום. וכמו בכל מערכת, גם בה יש ליקויים ואז אתם לא מקבלים מים חמים במקלחת. הזמנת תיקון מערכת סולארית בגני תקווה הוא הפתרון כאשר אין לכם מים חמים.

 

מתי חשוב להזמין תיקון מערכת סולארית בגני תקווה?

יש המון תקלות במערכת זו שאתם חייבים להזמין תיקון מערכת סולארית בקרית אונו על ידי אנשי מקצוע העוסקים בתחום. הנה מספר תקלות שחשוב להכיר.

 

דוד השמש לא מחמם בגלל קולטים מלוכלכים

קולטים מלוכלכים הם אחת התקלות הפשוטות ביותר שקיימות בכל הקשור למערכות סולאריות. כאשר הקולטים מלוכלכים, אין כניסה מספקת של קרני שמש ולכן לא תקבלו מים חמים ותחשבו שדוד השמש אינו מחמם.

במקרה זה יש להזמין תיקון מערכת סולארית בגני תקווה על ידי איש מקצוע שיעלה אל גג הבניין ויבצע שטיפה של הקולטים. מכיוון שמדובר בהרבה קולטים, אין סיבה שתעשו זאת בעצמכם. ניתן להכניס זאת לתחזוקה השוטפת של הבניין.

 

דוד שמש לא מחמם בגלל קולטים שבורים

קולטים שבורים הם עוד סיבה לכך שהקולטים לא מצליחים לצבור קרני שמש ולחמם את המים. במידה והם שבורים, רק חלק מהקולטים יקלטו קרני שמש ויש סיכוי שחלק מדיירי הבניין יחשבו שהדוד לא מחמם כלל.

קולטים שבורים מצריכים החלפה שלהם על מנת להמשיך ולקבל חימום של המים באמצעות קרני השמש. מומלץ להזמין איש מקצוע לתיקון מערכת סולארית בגבעת שמואל על מנת לנצל את ימי השמש ולחסוך בתצרוכת החשמל.

 

דוד חשמל לא מחמם בגלל גוף חימום תקול

אם אתם נמצאים בעונת החורף, מחממים את המים באמצעות דוד החשמל ודוד החשמל אינו מחמם, יכול להיות שגוף החימום תקול.

קלה זו בדרך כלל מתרחשת כאשר גוף החימום מלא באבנית. במצב זה הוא עובד קשה יותר כדי לחמם את המים עד הרגע שהוא פשוט נשרף ומפסיק את עבודתו. החלפת גוף החימום תתבצע על ידי איש דודים מקצועי שמכיר היטב את המערכת הסולארית המשותפת.

 

דוד חשמל לא מחמם בגלל נזילות במערכת

אין מים חמים במערכת סולארית מרכזית? יכול להיות שקיימת נזילה במערכת הצינורות המשותפים. מדובר על מערכת צינורות מסועפת שמשמשת את כל הדודים בבניין וממנה מגיעים מים חמים שהתחממו באמצעות השמש.

כאשר יש נזילה וכבר היה שימוש במערכת האספקה שדואגת למלא את מצבורי המים, יש לתקן אותה אם רוצים לקבל מים חמים. הזמינו תיקון מערכת סולארית בגני תקווה. איש הדודים ידע למצוא היכן היא נמצאת ולתקן אותה.

 

דוד חשמל לא מחמם עקב קצר חשמלי

לפעמים, דוד החשמל לא מחמם כי יש קצר חשמלי. קצר כזה יכול להתרחש בתוך מערת החשמל בבית, במתג הבוילר או לחילופין, קצר באחד הרכיבים החשמליים בדוד שבטעות הגיעו אליהם מים.

חשוב להבין, הסביבה של מכלי המים היא סביבה מימית לצד רכיבים חשמליים שיש להם אזורי הגנה. עם זאת, לעיתים אזורי ההגנה תקולים בעצמם, המים חודרים ויש קצר. תיקון מערכת סולארית בפתח תקווה מחייבת חשמלאי דודים מקצועי.

 

דוד שמש לא מחמם בגלל שהמים החמים אצל השכנים

לפני שנבין איך המצב הזה עשוי להתרחש, חשוב להבין קודם, איך עובדת מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף.

בבניינים משותפים יש מערכת קולטים משותפת על גג הבניין. מערכת זו מחוברת למערכת צינורות משותפים שמחוברים לדודים שנמצאים בדירות.

המערכת למעשה פועלת באופן מחזורי כדי לחמם את המים עבור כל הדיירים והיא מתחילה את החימום כאשר חיישן הטמפרטורה חש כי המים בקולטים מספיק חמים. בשלב זה נדחפים המים אל הדודים.

בתוך הדודים יש ספירלה עם מים חמים שמתחממים כאשר אתם מפעילים את הדוד החשמלי. מכיוון שמדובר במערכת סירקולציה מחזורית, הרי שאם המים בספירלה שלכם חמים, אתם מחממים לא רק את המים שלכם, אלא גם את המים של השכנים וכך מקבלים פחות מים חמים.

למצב הזה יש פתרון אחד ועליו נדבר בפסקה הבאה.

 

דוד החשמל לא מחמם כי זולגים מים קרים אל המערכת

עוד סיבה שקשורה בצורת העבודה של המערכת המשותפת, היא שמים קרים נכנסים אל מכל המים החם שלכם. דבר זה מתרחש בדרך כלל בחורף כאשר במערכת המשותפת אין מים חמים שהתחממו מהשמש.

אתם מדליקים את הדוד, מחממים את המים במכל ואליהם זולגים מים קרים מהצינורות. דבר זה מתרחש כי אין הפרדה בין המערכות.

חברות רבות חיפשו פתרון לבעיה המבנית של המערכת ומצאו רק פתרונות של החלפה למערכות אחרות. אנו בחברת לפיד הרמנו את הכפפה והמצאנו את פטנט הפקחום.

פטנט זה הוא למעשה מערכת חכמה שיודעת לזהות מתי המים במכל שלכם חמים. ברגע שהיא חשה במצב כזה, היא מיד מפעילה שסתום חשמלי שמונע כניסה או יציאה של מים. זה פותר גם את התקלה של חימום מים עבור השכנים.

מערכת זו היא מערכת פשוטה מאוד שמתחברת אל המערכת הגדולה ללא בעיה. כל מה שצריך לעשות, זו התקנה פשוטה של המערכת שניתן לבצע גם בעצמכם ואתם פותרים את הבעיה. כאשר הפטנט מותקן ואין לכם מים חמים, אתם יכולים בוודאות לדעת שמדובר בתקלה.

כדי לרכוש את פקחום ולהתחיל להנות ממים חמים ללא הבעיה המבנית של המערכת, תוכלו להיכנס לעמוד של איזורי שירות נוספים לתיקון מערכות סולאריות ולמצוא מגוון אזורי שירות בפריסה ארצית.

הטכנאים שלנו ישמחו להגיע אליכם ולהתקין עבורכם את המערכת או לחילופין, תוכלו לעקוב אחר ההוראות והסרטונים בנושא ולהתקין בעצמכם.

מה היה לנו כאן?
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן